středa 18. března 2015

Návštěva kočičí kavárny

Začátkem února jsme s přítelem absolvovali dlouho plánovanou návštěvu jedné z pražských kočičích kaváren. V následujících řádcích vám povím, jak to všechno probíhalo :)




S kočičími kavárnami se v poslední době roztrhl pytel; ani se tomu příliš nedivím, nápad je to opravdu úžasný a já nejednou plánovala založení své vlastní. Vlastně mám stále takový svůj malý sen, že se jednou pustím společně se svou nejlepší kamarádkou do nějakého podnikání a budeme lidem přinášet radost stejně jako majitelé kočičích kaváren.

Volba nakonec padla pro kavárnu nacházející se na ulici Křižíkova 22 kvůli její dobré dostupnosti. Zamířili jsme tam totiž během všedního dne, takže jsem to nechtěla mít příliš daleko do práce. Můj chlapec se tentokrát postaral o veškerou organizaci spojenou s rezervací místa a naplánováním dne. Já už se jenom těšila na kočičky.

Hned po vstupu nás pozdravila skutečně milá obsluha a byli jsme navedeni k našemu stolu. K mému milému překvapení na něm spinkala jedna z kočiček; zároveň asi i ta nejhezčí, kterou jsem tam viděla. Zbytek chlupatých potvůrek, a že jich tam neměli málo, pobíhal okolo dalších stolků a dožadoval se obvykle nějakého pamlsku.


Objednali jsme si tedy kávu, zákusek - opravdu nepřekonatelný bezlepkový dort s mangovou pěnou a mascarpone, a kochali se příjemným prostředím kavárny. Tu a tam k nám zavítala i další kočička, takže jsem se nakonec dočkala i nejednoho kočičího chloupku v kávě, když mi z ní byla málem vylízána našlehaná pěna - některé chlupatice jsou pěkný zlodějský potvory a člověk si na ně musí dávat pozor, protože krmení kočiček dortíkama je tu samozřejmě zakázáno.

Kavárna má celkem dvě patra, přičemž ve vrchním (kde jsme byli my) je bar a několik menších stolků, dole pak krásná, pohodlná křesílka. Vše je velmi útulně zařízeno a ačkoliv po místnostech pobíhá snad desítka kočiček, je tam až neuvěřitelně čisto. Obsluha byla vždy příjemná a člověk si tu skutečně hezky odpočinul. Spinkající černá koule nám dělala společnost po celou dobu, a to jsme si pak ještě dávali čaj a opravdu dobrou zeleninovou polévku.

Vše, co jsme na místě ochutnali bylo nejen krásné na pohled, ale i opravdu lahodné. Doufám, že jsem tam nebyla naposled a opravdu vám tuhle kavárnu mohu jen doporučit. Nezapomeňte si ale místo zarezervovat předem, bývá tam obvykle dost plno ;)

Doporučuje deset čunčů z deseti!

2 komentáře:

  1. Áchjo, já tam tak moc chtěla zajít, když jsem teď byla v Praze, a nakonec se mi všechny plány úplně ukázkově pokašlaly. Tak snad příště, po takovém nadšeném článku tím tuplem :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je velká škoda :) snad příště, myslím, že tam ta kavárna ještě nějakou dobu bude ;))

      Vymazat