pondělí 14. července 2014

TOP 5 za červen

Sice se mi podařilo ukecat svého přítele, aby u mě zůstal ještě o týden déle (myslím, že značnou zásluhu na tom má i můj mačkoň), ale je potřeba myslet i trochu na sebe :)) Skoro bych ani nevěřila tomu, jak mi to psaní blogových a jiných příspěvků může chybět. Tak jsme se dohodli, že si teď každý necháme chvilku pro sebe a budeme se věnovat svým věcem. Je tedy na čase sepsat moji červnovou topku ;)

1. Řepová šťáva


Taky vám řepa a hlavně šťáva z ní evokuje školní jídelny, kdy vám tato nesmírně delikátní příloha barvila zbytek (ne)poživatin do ruda? Kdo by ji pak nemiloval! :) Možná patřím k té vzácné menšině, kterou bramborový salát nasáklý řepou nikdy zvlášť neiritoval. Ba právě naopak; nedovedu si představit skoro lepší přílohu. Řepu zbožňuji na všechny možné způsoby. Pečenou, jako přídavek k rýži, v rozličných indických pochoutkách. Bio šťáva od Pfanneru byla pak jasným must have. Naštěstí je DMko poblíž mé práce velmi dobře zásobeno, takže jí nikdy nebude nedostatek!





2. Krevetové knedlíčky ze SAPA


Červen byl měsícem žracích orgií. Ještě nikdy jsem nevyzkoušela během tak krátké doby tolik rozličných pochutin a receptů. Dočasnou návštěvu svého přítele si tedy vychutnávám plnými doušky. Však ne nadarmo se říká, že láska prochází žaludkem! V jedné z mnoha návštěv SAPA jsme si tak všimli "podezřele" vyhlížejícího balíčku krevetích knedlíčků okupujících nejméně polovinu velkého mrazícího boxu v tamda foods. Hned jsme po jednom šáhli s vidinou výborné večeři. Byla to opět láska na první kousnutí. Nutno dodat, že spořádat ve dvou tohle velké balení o 20 kusech je docela fuška. Ale obvykle jsme tento boj vyhráli, což se bohužel docela nelibě odráží na našich přežraných bříškách :D Jo a stojí stovku, no neberte to!

3. Tangle Teezer


Tímhle kouskem budu možná trochu předbíhat můj další plánovaný post, ale nemohu jinak. Byla to nakonec první věc, kterou jsem si ze své poctivě vydřené první výplaty pořídila a přidala se tak k tisícům nadšených bloggerek. Aby toho nebylo málo, vybavila jsem tímto malým zázrakem i polovinu své rodiny :) zatím slýchám jen samé nadšené ovace a sama na kartáč nedám dopustit. Už si plánuji nákup cestovní verze. Navíc budu mít konečně čím upravovat své paruky, jejichž sbírku hodlám taktéž rozšířit (2 už by měly být na cestě :D). Takže pro ty, co stále váhají: Tohle opravdu musíte mít! :))


4. Korektor La Roche Possay


Leckdo se možná bude divit, jak se na mém blogu mohla objevit tak drahá kosmetika. Nu, je to snadné. Korektor jsem dostala od své nejmilejší kamarádky, protože pro něj sama už neměla využití. A já konečně pochopila, že do některých kousků se občas vyplatí i investovat. S tím, jak se tu krásně s přítelem přežíráme, se mi opět vrátily zlé bradové pupínky :D sice jsem se už trochu naučila je maskovat pomocí obyč mejkapů a bb krémů, jenže taková kamufláž vždycky vydržela jen pár hodin. Kdežto tahle věc snad ani nejde dolů. I v těch největších pařácích se nehne a dokonce drží i po chvílích, co si bradu drbu v chvilkách bouřlivého přemýšlení :D V brzké době mám v plánu zakoupit ještě legendární korektor od Catrice, tak uvidíme, jak obstojí v boji s tímhle ;)

5. Cidery


Taky jste v poslední době zaznamenali masivní nárůst nabídky ciderů v běžných obchoďácích? V tomhle případě jsme se rozhodli jít s davem a je naším obvyklým zvykem zpříjemňovat si horké večery právě tímto nápojem. Dříve mě vždy bavilo zkoušet nové příchutě u minerálek, tak jsem se v této zálibě posunula o kousek dál. Momentálně u psaní popíjím jahodový Fizz. Na rozdíl od předraženého bubble tea je tohle aspoň dobrý :)) Už se nemohu dočkat, až znovu zavítám do Talpressu (ku příležitosti nákupu prvního dílu Forge of Darkness) a vyberu si nějaký z jejich poměrně vytříbené nabídky. 





Tak a to bude pro dnešek vše :) z mého pomyslného seznamu chystaných článků se v brzké době můžete těšit na report z RfP, novinek v anime a ochacího postu o utrácení peněz z první výplaty :) a až dojedu do Krkonoš, zdokumentuji nějak pořádně všechny naše mačkoně. Ten nejmenší mi před chvilkou vyskočil na klín. Myslím, že bych se mu měla jít věnovat. Je to opravdu takové malé kočičí děťátko :)

4 komentáře:

  1. Knedlíčky vypadají dobře :3 už jsem si pomalu říkala, že můj výlet do Prahy před Natsu zruším, ale pak .......auuuuu proč mi to děláš? :D
    Na ciderech ujíždím taky (no a vlastně i na bubble tea, a to konkr. na "značce" Tapi tea). Zrovna na jahodový fizz jsem nečetla moc dobré recenze. Hodně lidí zmiňovalo chemickou jahodu, takže jsem si to nakonec nekoupila a koupila jsem si třešňový Carling, který je fakt skvělý! (A to normálně na jídlo, které má reklamu v TV, ani nečuchnu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knedlíčky určitě vyzkoušej, jsou výborný a člověka to ani finančně nezruinuje, navíc je návštěva SAPA naprostá povinnost! :D Klidně pak mohu doporučit i fajn podniky na jídlo, jsem tam pečená vařená, dneska tam jdeme zas :D
      Jahodový Fizz byl fakt dost kekel, borůvkový nebyl o moc lepší :D recenze jsem na ně právě nikde nečetla, začala jsem si s tím nějak sama. Ani nevím, že mají některé tv reklamy, páč televizi jsem taky snad už víc jak měsíc neviděla :D možná bych pak mohla sama taky sepsat nějaké hodnocení, až těch kousků tedy ochuttnám více. Třešňový Carling mám taky moc ráda. A hruškový Somersby.

      Vymazat
  2. Jéé, ty krevetové knedlíčky chcii! A vůbec, chci někdy do SAPA.. Až budu v Praze, musím někoho překecat ať tam se mnou zajde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se někdo najde! Já tam musím minimálně během příštího týdne po výplatě doplnit zásoby rýže :)) To zas bude nakonec hrozná útrata!

      Vymazat