úterý 3. června 2014

TOP 5 za květen

Pomalu jsme se proploužili do června a je tedy na čase sepsat pravidelný sumář top 5 věcí za uplynulý měsíc. Výběr to nebude ani tentokrát zrovna snadný :D dokonce jsem si kvůli tomto postu vytvářela i poznámky v mobilu, abych náhodou všechny ty úžasný věci nezapomněla. 

1. Animefest


Akce, na kterou jsem se těšila téměř půl roku a nakonec jsem byla opravdu moc ráda, že jsem se jí mohla i letos zúčastnit. Pokud náhodou někomu unikl můj report, dostane se k němu zde ;) Doufám, že jsem tam nebyla naposled a ráda bych si dala i předsevzetí ohledně kostýmu - příště už nechci být tak líná a mám v úmyslu se na akci předvádět v plné parádě, stejně jako je tomu na Akiconu. Snad mě v tomto ohledu moji věrní spojenci podpoří a k akci se připojí.


2. Bulgur


A zase to žrádlo! Jenže co bychom si bez něj počali. Z něčeho člověk živ být musí a jedničkou tohoto měsíce se stává právě bulgur. Dokonce překonal i můj milovaný kuskus (ačkoliv to bylo především kvůli tomu, že jsem socka a neměli ho nikde ve slevě). Nicméně mi bulgur přijde ze všech příloh chuťově asi nejlepší a navíc se hodí snad ke všemu. Nejraději ho mám asi v kombinaci s dušenou brokolicí a kousky kuřecího stehenního řízku osmahnutého s vajíčkem. Toho se asi nikdy nepřejím :)





3. Džíny Only


Zvláště ženy se mnou budou jistě souhlasit, že sehnat dobře padnoucí džíny je jeden nekončící boj. Jistě, občas jsem i já měla to štěstí, že jsem náhodně nějaké vyhmátla, ale nikdy jsem se nemohla spolehnout na jednu značku, u které bych věděla, že bude přesně vyhovovat mým požadavkům. Pro nás malé a prdelaté je to hrozný problém. Když už na sebe nějaké kalhoty natáhnu, obvykle mi odstávají v pase, nebo mám naopak problém se svými stehny. A věřím tomu, že i kdybych zhubla, nijak si v boji s pořizováním vhodných kalhot nepolepším :D Teď se ale všecko změnilo, když jsem zavítala do Vero Mody. Už jsem od této značky stihla pořídit tři kousky a všechny padnou jako ulité. Doufám, že jim to dlouho vydrží a já budu mít zase o několik starostí méně.


4. Votočboty


Jak jsem minulý měsíc chválila Aukro, začala jsem pomalu brouzdat i na dobře známých stránkách votočvohozu. Je to už nějaký ten rok, co jsem tam reglá, ale pořád jsem neměla odvahu si odtamtud cokoliv objednávat. Teď jsem ale nějaká rozradostnělá a trpím potřebou se v tomto pocitu neustále udržovat. A co jiného by mělo ženu potěšit, než krásné nové boty :D tyhle toho sice už mají asi dost za sebou, ale k mému plánovanému steampunk outfitu myslím padnou dokonale. Když k tomu připočtu, že jsou celokožené a stály mě pouhých 150,- Kč, mohu si skutečně radostí jen výskat. V merku mám ještě několik dalších drobnůstek, ale s tím si počkám pěkně do výplaty. A když by mě náhodou omrzelo brouzdání po oblečení, vždycky mohu navštívit nějaké jejich výživné diskuze. Například o lízání zadku, to na mě vyskočilo naposled. Nekecám, fakt!

5. Chlapcovo kuchařské umění


Jelikož jsem těžce pracující osoba, zasloužím si po svém prvním měsíci dřiny odpočinek, v tom se mnou určitě budete souhlasit. Proto jsem si naordinovala ozdravný pobyt v Brně a pověřila svého chlapce, ať všecko hezky zařídí a postará se i o naše jídlo. Sice se zpočátku trochu cukal a snažil se mi tvrdit, že nic uvařit nemusí a budu akorát nazlobená, když to pokazí, ale po několika hodinách přesvědčování a chlácholení mi nakonec podlehl. Nepomohla ani výmluva, že nemá kde shánět recepty, neboť jsem ho odkázala na několik velmi dobrých kuchařských blogů a pak už se mohla jen těšit, co mi připraví. Ani chvilku jsem přitom nepochybovala o jeho schopnostech. Chutě máme naštěstí taky stejné, takže vše hrálo jen v můj prospěch :) První večer jsem tak dostala naservírované vynikající rizoto s fazolkami, brokolicí a ředkvičkou, sobotní ráno se začalo lehkou ovocnou mísou s tvarohem, poté jsme se společně vrhli na sushi (které se opět mimořádně povedlo), na nedělní snídani mi chlapec připravil mléčnou rýži s karamelizovanou hruškou (to byla vůbec mňamka) a k obědu jsme se pokusili o ratatouille. Všechno se moc povedlo a myslím, že i chlapec byl nakonec spokojen, že se do tohoto kulinářského experimentu pustil.  

4 komentáře:

  1. S temi dziny jsi mi pripomnela, jak se me tchyne neustale snazi do nejakych uvrtat. Ze mam prece tak hezkou postavu a slusely by mi s nejakou mikinou a nevim co jeste. Ja dziny nosim akorat jako domaci obleceni a pak mam jedny upnute kalhoty, co vypadaji jako dziny, ale nejsou, jinak nosim sukne a saty.
    Tchyne me jednou lsti vylakala do sveho oblibeneho italskeho butiku a musela jsem si tam zkouset snad vsechny strihy, co tam meli. Nastesti nebyli pripraveni na moje zjevne nekonfekcni miry a bud mi odstavaly v pase, nebo mi byly velke. Pripadne mi odstavaly v pase a pres zadek mi byly male. Jsem si tam ale koupila krasne platene namornicke kalhoty za 150kc, tak aspon jsem netrpela zbytecne :)

    A co se tyce jidla - tveho chlapce ti zavidim :) Nechce poradat nejake kucharske kurzy pro ostatni muze? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jak nějaká scénka z hororu :D Zkoušení kalhot v obchodech je asi největší možné zlo a ještě k tomu být nucen! A souhlasím, že k tobě se stejně ty sukně a šatičky hodí nejlépe. Já jak dost cestuju autobusem a vysedávám v práci, tak jsem si kalhoty celkově dost oblíbila, klidně i s tou mikinou. Hlavně mám své dlouhé sukně už nějaké rozdrbané, budu je muset nějak obměnit :-O Ty už se naštěstí shánějí o něco snadněji. Snad mě pak s těma mýma hipísáckejma hadrama z práce nevypískaj :D

      Zkusím se ho zeptat :D sama jsem z toho nadšená. Hlavně, že se mi tu neofrňuje nad zdravou stravou :)

      Vymazat
  2. Tak bulgur vidím poprvé.. asi to budu muset zkusit, protože věci jako kuskus taky zbožňuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus :) dneska jsem ho měla zase k obědu, jako přílohu ke kuřeti dušeném na cibulce, česneku a bylinkám :) a opět nezklamal :))

      Vymazat