úterý 3. června 2014

Měsíc v práci!

    A je to tady! Vydržela jsem pracovat celý měsíc :D Jelikož je to pro mne takové menší jubileum, pokusím se nějak shrnout své první dojmy a zhodnotit, co jsem se za tu dobu už stihla naučit.



    Jaro pro mě bývalo v posledních letech vždycky smutným obdobím. Mívala jsem náladu pod psa, potíže zvednout se z postele a normálně žít. Taky jsem o tom napsala nejeden řádek na svůj blog. Už jsem měla pocit, že to k mému životu neodmyslitelně patří a budu se s tím muset prostě nějak srovnat. Ale nebylo tomu tak. Letos jsem si skutečně dokázala, že může být i lépe :) Samozřejmě si to vyžádalo určitou daň a čím víc nad tím hloubám, tím mi přijde vyšší, ale stále ničeho z toho, co se přihodilo, nemohu litovat. Zvlášť, když si konečně mohu říct, že dokážu fungovat jako normální člověk.

S lepším psychickým rozpoložením se i dost zlepšil můj fyzický stav. Nebývám už tak unavená, zmizla mi valná většina bordelu z ksichtu a mám chuť se více hýbat a být aktivnější :) Tomu vlastně můj nástup do práce taky dost pomohl. Máme možnost si ohřívat jídlo v kuchyňce, tak toho denně využívám. Nakonec jsem i tomu vaření přišla na chuť a hlavně mám plně pod kontrolou, čím si případně své tělo zasírám. Stala jsem se závislá na zelenině, luštěninách a zdravější stravě. Naopak mi vadí přesolená jídla ve všelijakých žrádelnách a v posledních dnech zjišťuji stále se snižující chuť na sladké. Občas si samozřejmě z nějaké té čokolády uzobnu, ale už toho není tolik, co dřív. No, možná jsem si to tak trochu nahradila 2 pravidelnými šálky kávy denně :D

V práci je mi celkově dost dobře. Mám ráda tamější pohodový kolektiv i poměrně uvolněnou atmosféru, co na pracovišti panuje. V tomhle ohledu se zatím nic nezměnilo a doufám, že to tak ještě dlouho zůstane :) dobrý kolektiv považuji za jednu z nejdůležitějších věcí vůbec. A to všeobecně, nejen v práci. Zvlášť teď, když mám toho volného času přeci jen o něco méně, si musím pečlivě vybírat, s kým jej ráda strávím :)

Ačkoliv dělám každý den v podstatě to samé a postupně se mi k tomu přidávají další úkony, neuvěřitelně to ubíhá. Člověk se ráno sotva rozběhne a už je pomalu oběd. A pak se jde domů, navíc s dokonale čistou hlavou :) tedy, bývají tam i trochu horší okamžiky - například včera se mi povedla fakt pitomá bota. Nějak jsem pozapomněla na to, že excelovské soubory s makry se nemohou sdílet. Obvykle se pak nechutně rozkeklí. A to naprosto nesmyslně. Nejpitomější na tom všem je, že jsem tím přidala práci své kolegyni (místo toho, abych jí pomohla, jak bylo původně zamýšleno). A ještě kvůli tomu zůstávala v práci později. No stane se, budu jí to pak nějak muset vykompenzovat.

Teď jsem samozřejmě ve fázi, kdy se ze všeho nejvíc těším na svou výplatu. V hlavě se mi urodilo hnedle několik nápadů na nové kostýmy a strašně nutně potřebuji tunu věcí. Ale už jen týden! A na závěr tedy to nejpodstatnější, celkové shrnutí ;)

Co zvládám: 

✓ ranní vstávání

✓ každodenní vaření

✓ rutinní práci

✓ udržovat si pozitivní náladu

✓ nepropadat workoholismu

✘ snídat!

✘ dobře organizovat volný čas

2 komentáře:

  1. Takové články radost číst! :)
    Moc doufám, že ti to nadšení prací vydrží i do budoucna, protože v naší společnosti se mi zdá, že to rozhodně nebývá zvykem. A na tvou výplatu se těším i já, protože doufám, že potom o svých nákupech pěkně poreferuješ svým čtenářům O:)

    (A snídat! :3)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za povzbudivý komentář :) o nákupech se určitě zmíním, ale nějako postupně, protože vidět všechny ty věci, co chci, pohromadě, asi mě omejou :D

      Ty snídaně musím ještě nějak vychytat, nejsem schopná jíst krátce potom, co se probudím :)

      Vymazat