pondělí 7. října 2013

30 Day D&D Challenge: Day 26 - Favorite nonmagic item

    Považuji se za celkem tolerantního člověka - díky svému dlouholetému soužití s jedním člověkem a působením na internetech jsem si vypěstovala už poměrně slušnou obranu vůči mnoha formám idiocie, ale je tu jedna (bohužel velmi významná) sorta lidí, ke které chovám neskutečnou averzi - namachrovaní hlupáci, co mají neustále potřebu přesvědčovat své okolí o své absolutní nadřazenosti. Každý hovno, které se jim povede vytvořit je mistrné veledílo hodné chvály a nic nezbožňují více než předvádění svých nadpozemských schopností. A pak s tím sedíte 5!!! hodin na hodině PHP! Kde je ta stvůra jen tak mimochodem schopná být drzá i na našeho cvičícího. Ještě k tomu vypadá jako mimozemšťan a bůhvíproč první hodinu nosil na hlavě červený klobouk, čímž získal vzezření žaluda. Vážení, otevírala se mi kudla v kapse! Teď doma mě aspoň uklidňuje Jordan Reyne :)

Day 26 - Favorite nonmagic item


    Další poměrně zákeřná otázka, na kterou mě nenapadá žádná kloudná odpověď :) Mít tak ve světě D&D lepicí pásku, neváhám ani chviličku. Ale když o tom teď tak přemýšlím, napadá mě další z užitečných BDSM nástrojů, který si najde ve hře slušné uplatnění - obyčejné lano! Krom toho, že s ním můžete někoho krásně spoutat a je vám pak vydán v nemilost, má ještě celou řadu použití. Můžete s jeho pomocí sestrojit pasti, upevňovat předměty, vytvořit dlahu, zlézat příkré útesy a nebo, když to někdo dělá přímo před vámi, poslat ho dolů expresem :) Prostě bez lana do dungeonu nelez! Jo a abych nezapomněla, dají se na něj věšet malé děti, a to je nejdůležitější ;)


2 komentáře:

  1. Hehe, pripomína Lichnické Časy sa menia, ač tam to lano pokiaľ viem nakoniec ani využité nebolo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to jsem mohla taky zmínit :D Je fakt, že Mašiatovič si poradil i bez něj :D

      Vymazat