sobota 5. října 2013

30 Day D&D Challenge: Day 24 - Favorite energy type

    Dneska jsem se raději rozhodla začít trochu dřív, abych si nekazila večer další vyloženě pitomou otázkou. Skoro mám chuť vymyslet si nějakou vlastní challenge, která se nebude týkat jen D&D, ale hraní obecně. Ovšem bez otázek na oblíbené typy nestvůr, barev, ponožek...
Tak ať to máme dneska rychle za sebou :)



Day 24 - Favorite energy type


    No vážně, opravdu někdo z vás má nějaký oblíbený typ energie? (Uf, už jen jak stupidně ta otázka zní) Třeba gravitační potenciální, geotermální, obnovitelnou...? No dobrá, třiapůlky nám tu zavedly nějakých pět základních typů energií - oheň, mráz, kyselinu, elektřinu a sonickou energii. Aby toho nebylo málo, přidali k tomu ještě koncept pozitivní/negativní energie. Ten jediný mi přišel aspoň trochu zajímavý. A jelikož jsem sama zlá a negativní, samozřejmě si vyberu i tento typ energie. S ostatními rozhodně není tolik srandy, snadno se dá předvídat, jakým způsobem budou působit a vůbec mi nepřijdou tak tvárné. Nejednoznačnost v tomto ohledu beru čistě jako klad. Ačkoliv pokud se člověk pak koukne do pravidel a zjistí, co s tím páni tvůrci vymysleli, taky to není žádná sláva. Proto se mi celkově systém magie v dnd moc nelíbí. Je to pár dnů, co jsem tuto otázku řešila i s jedním kamarádem - shodli jsme se na tom, že například mágové ve world of darkness jsou mnohem zajímavější. Naštěstí pravidla každého systému jsou tu proto, aby se upravovala k našemu obrazu a v některých věcech je opravdu lepší, když slouží jen jako inspirace. Jednou (počítám, až přijde nějaká krize středního věku) si k tomu sednu a třeba si vymyslím nějaký svůj vlastní koncept, který mě plně uspokojí (v tomto ohledu je hlavní výhoda online hraní, kde si často způsob, jakým má postava využívá energií mohu vymýšlet sama) a třeba budu mít i děcka, abych mohla někoho donutit to hrát. 

A nebyl by to dobrý blogpost bez nějakého toho poselství na závěr! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat