pátek 27. září 2013

30 Day D&D Challenge: Day 16 - Favorite Monster (Abberation)

    Uf, dneska byl teda zase den. Nejdřív mi tu téměř odešel můj milovaný Fujitsu-Siemens monitor a já ho musela nahradit za zlý a protivný Aušus, který mám kvůli krátkému káblu ještě metr od sebe, takže na něm prd vidim (to je z toho, jak jsem z Prahy zvyklá z 30cm čumět na 24''). Ještě k tomu jsem ráno zaspala, takže jsem si nestihla dojít ke kadeřnici a budu kvůli tomu ještě tři týdny ošklivá a opelichaná :D A to mám ještě zítra sraz s lidma ze ZŠ po 10 letech. Uf, ten čas vážně letí O_o



Day 16 - Favorite Monster (Abberation)


    A máme tu další monster day a kupodivu i zábavný. Aberace (doufám, že se to takto překládá) jsou též velmi zajímavá stvoření. Právě v této kolonce najdeme takové zrůdičky, jako jsou beholdeři, illithidi, mimikové, 
otyughové a další podobná havěť. Taky radost pohledět. Krom toho, že většina z nich vypadá jak potomci vetřelců a jiné havěti z vesmíru, bývají i překvapivě inteligentní - což z nich činí opravdu nepříjemné protivníky. Především hráči legendárních Baldur's Gate II vědí o beholderech určitě své. Nejkrásnější byla situace, kdy jsem se do toho dungeonu dostala příliš brzy a pak jejich postupnou likvidací strávila snad týden (plný úžasných load/save sekvencí). Teď už si každý druhý krok pečlivě ukládám, tak se do podobné situace snad už nedostanu. Tedy prvně bych musela znovu tuhle úžasnou hru nainstalovat - tak možná během příštích prázdnin, i ten Planescape mě letos celkem zaměstnal :)

Illithid

Illithid, nebo také Mind Flayer, je co se vzhledu týče vlastně taková malá, zmenšená verze Cthulhu :) Díky svým psionickým schopnostem jsou schopni ovládat myšlenky ostatních, přimět je spolupracovat, nebo jim naopak z mozku nadělat kaši. Obvykle se vyskytují v podzemí - zřejmě by sluníčko nedělalo moc dobře jejich fialové pleti. Kdyby to nebyly tak velké potvory, hned si jich pár pořídím do akvárka, přihodila několik myší a sledovala, jak si tam zbudují vlastní otrokářskou kolonii. Ovšem se svojí nebohou druidkou je rozhodně potkat nechci :)) Vlastně cokoliv z této sorty potvor!


1 komentář: