úterý 5. června 2012

Zkouškové

A je to opět tady :) Jedno z nejstresovějších a zároveň nejhezčích studentských období, kdy je najednou svět tak neuvěřitelně pestrý a člověk musí neustále odolávat silnému nutkání jej prozkoumávat a ponořit se do jeho barev.
Než abych se učila na fyziku, raději se dusím vlastním básnickým střevem a toužím se se světem podělit alespoň o část z těch úžasných věcí, jaké jsem objevila a úspěchů, kterých jsem dosáhla :) Aneb pár štěků o tom, o čem se mi nechce (=jsem líná) napsat celý článek.




  • Konečně jsem kompletně prošla oba akty chystané diablovky Path of Exile, kterou betatestuji. Místy to byla za kouzelnici skutečně výzva, ale jak už to u podobných her bývá, chary útočící na dálku nejsou zas až tak závislé na vybavení - což si teď ověřuji u Shadowa a Duelisty. Dokonce mám dojem, že PoE v lecčem překonává i vychvalované pokračování Diabla a ráda bych k ní přitáhla další hráče.
  • Včera jsem se dozvěděla, že se mi podařilo napsat test z XML (i když tedy na velmi potupnou polovinu) a tím pádem postupuji do dalšího ročníku!
  • Konečně vyšel 4. a poslední díl úžasného dark komiksu MONOCYTE od Mentona J. Matthewse. už se nemohu dočkat, až si jej přečtu za doprovodu jeho OSTčka od jeho hudebního projektu Saltillo
  • Když už jsme u hudby, nové album mé milované skupiny Ulver je naprosto famózní. Tedy, nemá téměř nic společného s jejich předchozí tvorbou, ale opravdu se nestačím divit, jakého rozsahu jsou schopni. Po geniální Magic Hollow teď relaxuji u Bracelets of Fingers. Že vám přijdou názvy skladeb povědomé? No, není to náhoda. Rozhodli se vydat album coververzí písní od kapel působících v 60. a 70. letech na poli psychedelického rocku. 
  • Na Amazonu je již možné si předobjednat první část Eriksonovy nové trilogie - Forge of Darkness. ta se tentokrát bude odehrávat cca 1000 let před událostmi Malazské knihy padlých a osvětlí, jak došlo k roztržce mezi Tiste Andii. Znovu se tedy setkáme s Anomanderem, Silchazem Zmarem i samotnou Matkou Nocí. Opravdu se nemohu dočkat, stejně tak vydání závěru série, které se také už blíží.
  • S tímto jsem si připomněla rozhovor se Stevenem na reddit.com, kde tazatelům osvětluje, jakým způsobem pracuje a vůbec je to krom jeho blogu, na který jsem již upozorňovala, velmi zajímavé počtení a lze jej doporučit i nečtenářům série (i když pro fanoušky bude mít samozřejmě ještě mnohem větší hodnotu).
  • Protože značnou část svého volného času teď věnuji psaní (a bohužel to není vůbec poznat >_<) zápisů z našich dnd sezení, pro které se potřebuji dostat do značně specifického stavu mysli, znovu si přehrávám své milované dark ambient klasiky. Krom toho nedávno vyšlo i nové album od jedné z největších stálic Atrium Carceri s názvem Reliquiae. Rusty Red Memory je přesně ten typ skladby, který mě dokáže spolehlivě naladit.
  • Krom výtečné druhé části fate/Zero jsem totálně propadla šílenosti jménem Polar Bear Cafe. A nejsem sama. Zviřátka dostala i mého muže a nehorázně se u každého dílu bavíme. 
  • Rok se s rokem sešel a já si pořídila nový wallpaper. Cute, že? :)
  • Abych si připadala aspoň trochu kulturně, navštívila jsem letošní ročník Crweconu. I když jsem tam nakonec byla jen dopoledne, stálo to za to. Hintzákovy přednášky byly tradičně dobré a teď už jen potřebuji koupit Zooom od Tomáše Kučerovského. 
  • S touto akcí jsem se však dozvěděla nemilou věc - ukázalo se, že mě můj muž nechce podporovat k páchání mých naprosto neškodných výstředností. Chtěla jsem si na sebe znovu obléknout korzet (zvlášť, když pod něj mám nový vršek a šperk na krk), ale odmítl mi pomoci. A dokonce mi řekl, že by se snad za mě i styděl. COŽE? Tojakožefakt? V Cross Clubu za steampunkově laděný kostým? No, jsem z toho popravdě taková smutná. 
  • Krom toho jsem se i letos podívala na festival Mezi ploty, ke kterému se váže hromada "vtipných" historek - třeba ta, jak jsem po pátečním hraní lovila v pět hodin mamku po Praze, protože se opravdu rozhodla sem přijet na kole. A jak jsem pak ještě toho rána po hodině spánku vyrazila na túru Stodůlky-Karlštejn v žabkách :) a přežila. Druhý den jsem se už s mamkou procházela areál Bohnic a doufala, že mě z něj pustí i ven :) pěkná akce to byla. A onen úžasný nový šperk mám právě odsud!
  • Ještě stále se mi nepodařilo dohrát třetí díl Mass Effectu a ani pokračování Zaklínače. Jsem zvědavá, kdy se k tomu dostanu. Pořád je to jen samé LoLko a PoE :)
  • Nechala jsem si poslat Playtest D&D Next, rozesílají to zdarma za vytvoření účtu. Na první pohled to vůbec nevypadá špatně, je to opět takový menší návrat ke kořenům. Skoro mám pocit, že ze všech předchozích edicí zatím vytáhli to nejlepší. No uvidíme, jak se mi to bude jevit po detailnějším průzkumu.
No, asi nějak tak tedy v současné době vypadá můj život. Sem tam zajedu domů, abych se o své "pražské" zážitky podělila s rodinou a naopak si odvezla zase něco zpět. Prokrastinaci zdar!

2 komentáře:

  1. A tos ještě nezmínila včerejší konec druhé řady Game of Thrones - tedy pokud si ty dojmy neschováváš na samostatný článek :) Jinak těch kostýmů na Crweconu opravdu nebylo málo a zvlášť některé byly hodně pěkné - myslím, že by tam jeden další poměrně lehce zapadl. A za doporučení toho Fate/Zera díky, získalas tomu seriálu jednoho fanouška navíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, přemýšlela jsem, jestli to zmínit, ale nakonec jsem si řekla, že to není zas až tak nutné :) je to hlavně momentálně dost známá věc, tak jsem se spíš zaměřila na ty okrajovější :) a fate/Zero je překvapivě dobrý seriál a stále si dokázal udržet velmi vysokou kvalitu :)

    OdpovědětVymazat