pondělí 14. května 2012

8 let spolu :)

Když jsem se před lety se Standou potkala, nikdy by mě nenapadlo, že bude osobou, se kterou strávím téměř celé mládí :) Doteď strašně ráda vzpomínám na ty okamžiky, kdy jsme procházeli okolí Trutnova a dlouhé hodiny hovořili o RPGčkách, anime, metalu a PC hrách.

 Ještě lepší ale je, že se v tomto příliš nezměnilo. I přesto, že každý z nás za ta léta prošel pochopitelně velkou změnou, tyto společné vášně zůstaly. Ačkoliv naše přístupy jsou v lecčem dost odlišné.O to jsou pak samozřejmě veškeré debaty zajímavější. Nebudu tu psát nějaké rady o tom, jak s někým takovou dobu vydržet, nesvedla bych to tak dobře jako kolegyně z ona dnes a podobných srandovních plátků. Člověk se musí obrnit jen velkou dávkou trpělivosti a tolerance. A především musí nechat toho druhého žít. Je krásné, když můžete s někým sobě tak blízkým trávit společný čas, harmonicky bydlet v jedné domácnosti, ale nikdy není dobré očekávat, že je tohle něčí povinnost a ten druhý je tu jen od toho, aby vám zaplňoval volný čas a staral se o vaše potřeby. Někdo může namítnou, že na něco podobného stačí jen přátelství, ale pro mě je to asi tou nejpodstatnější složkou vztahu. Jsem ráda, že mám hromadu prostoru pro své vlastní zájmy, mohu si cestovat, kam se mi zlíbí a nejsem vystavena "policejní" kontrole. Což je oboustranné. Každý potřebuje svůj klid a prostor jen pro sebe :) o to lepší jsou pak společně trávené večery u LoLka a dalších podobných aktivit :) Snad nám to vydrží i dalších 8 let :)

K tématu mě nedávno opravdu pobavil tenhle obrázek:
(I když já bych spíš byla na straně toho nebohého mládence. Celkově mám dojem, že vůbec ve všem zastávám mužskou roli!)

Žádné komentáře:

Okomentovat