neděle 25. března 2012

Malazské knihy padlých v němčině!

    Jelikož je neděle a já standardně nemám nic na práci, vymýšlím všelijaké šílenosti a brouzdám po internetech. Dnes se mi ale podařilo najít opravdovou perlu: konečně jsem se odhodlala stáhnout si německý překlad mé (zatím) nejoblíbenější knižní série od Stevena Eriksona. Už nějaký čas uvažuji o tom, že si knihu pořídím i v této jazykové mutaci; podle ukázek, co jsem našla na internetu to bude docela výzva. Nedávná písemka z němčiny mi sice opět trochu zvedla sebevědomí, ale číst malazy, jó, to už je jinej level. Tedy nehledě na to, že jsem stále zcela neprokousala skrz pravidla Das Schwarze Auge. (A to bych se ještě strašně ráda dostala k Degenesis, Opus Anima a Heredium) No, snad na to někdy najdu čas.
Ale k věci, dovolila jsem si hodit stažené ebooky na uloz.to, najdete tam díly až po Der goldene Herrscher (což je první část Reaper's Gale, Němcům se knihy zdály asi moc tlusté, tak je rozdělili :)). Vše je ve formátu ePub, ze kterého velmi snadno vytvoříte za pomocí např. této stránky PDFka.
Takže jestli tu mám mezi čtenáři nějaké němčináře, tak jim přeju dobrou zábavu :)) mmch. Die Gärten des Mondes mají krásné barevné mapy a i několik dalších ilustrací v knize ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat