neděle 15. ledna 2012

Nový kočkoúlovek

Jako každá správná ženská (jo, teď se mi opět hodí se za ni označovat) jsem ani letos nemohla odolat sérii povánočních výprodejů. Šaty dělají člověka a jak je známo, mám naprosto nezaměnitelný styl hodný obdivu*, který potřeboval "voživit" jak účes macaté čtyřicátnice. Čapla jsem tedy další dvě blízké ženy (nejprve Gábi, poté Miche :p) a jala se prozkoumávat rozličná nákupní centra Prahy. I tentokrát jsem v boji o poslední zlevněné kousky uspěla a rozšířila svůj šatník o nové, naprosto úžasné (a infantilní) kočkotriko :)) No není rozkošné? :)


A jelikož jsou moji bližní dokonale seznámeni s touto úchylkou, rozrostla se o Vánocích má sbírka dřevěných koček o další exemplář. Jednou jich budu mít celý byt :) Krom tohoto jsem ještě dostala úžasný nahřívací polštářek s vůní levandule, fotku bohužel zatím ještě nemám, ale jednou ji určo do galerky přidám.

* Prd o mně nedávno oznámil, že jsem jediný člověk, kterého zná, co nemusí řešit, jestli na něm navlečené hadry ladí. Údajně umím nosit naprosto všechny pekelné kreace *muhehe, way to go!*

Žádné komentáře:

Okomentovat